Jutalékok
Érvényes: 2024.10.14.-től
Jutalékok
* A JUTALÉKOK MÉRTÉKE
Normál ............................................. 18%
"HIBRID" félig elsőbbségi................. 17%
Elsőbbségi....................................... 20%
Nemzetközi adótanácsadás.............. 5%
** JUTALÉK TELJES ÁRÚ CÉGALAPÍTÁS ESETÉBEN
Normál ................................ 157,68 euró
"HIBRID" félig elsőbbségi... 225,42 euró
Elsőbbségi............................. 355,2 euró
*** JUTALÉK 15% KEDVEZMÉNYES CÉGALAPÍTÁS ESETÉBEN
Normál ................................ 134,02 euró
"HIBRID" félig elsőbbségi....... 191,6 euró
Elsőbbségi........................... 310,92 euró
JUTALÉK EGYÉB SZOLGÁLTATÁS ESETÉBEN
Nemzetközi adótanácsadás.......4.9 euró
* A JUTALÉKOK MÉRTÉKE
Normál ........................................................... 18%
"HIBRID" félig elsőbbségi............................... 17%
Elsőbbségi..................................................... 20%
Nemzetközi adótanácsadás............................. 5%
** JUTALÉK TELJES ÁRÚ CÉGALAPÍTÁS ESETÉBEN
Normál ............................................... 157,68 euró
"HIBRID" félig elsőbbségi.................. 225,42 euró
Elsőbbségi........................................... 355,2 euró
*** JUTALÉK 15% KEDVEZMÉNYES CÉGALAPÍTÁS ESETÉBEN
Normál .............................................. 134,02 euró
"HIBRID" félig elsőbbségi..................... 191,6 euró
Elsőbbségi.......................................... 310,92 euró
JUTALÉK EGYÉB SZOLGÁLTATÁS ESETÉBEN
Nemzetközi adótanácsadás.....................4.9 euró
*
Az affilaite jutalékok meghatározása százalékos rendszerben történik.
**
A teljes árú cégalapítás díján a weboldalon aktuálisan közzétett, mindenkor érvényes díjak értendők.
***
A kedvezményes cégalapítás díján a kuponok és egyéb kedvezmények felhasználása révén csökkentett díjak értendők.
Gyakori kérdések
Cégalapítással kapcsolatos kérdések:
Igen, ahogy ingatlanunk is lehet több helyen a világban, úgy cégünk is bárhol lehet.
Nem, a regisztráció teljes folyamata elektronikusan zajlik.
Az LLP, azaz Limited Liability Partnership, Korlátolt Felelősségű Társaságot jelent.
1. A választott cégalapítási csomag megrendelése, díjának online fizetése.
2. A cégalapításhoz szükséges információk megadása az űrlapon.
3. Az űrlapunkon kért dokumentumok megküldése az ugyfelszolgalat@kanadaicegalapitas.hu email címre.
4. Online mappát készítünk a részedre amelyben elhelyezzük a tőled beérkezett személyes okmányokat.
5. A 4. ponttal párhuzamosan megkezdjük a cégalapítás folyamatát.
6. A választott cégneved regisztrációját követően e-mailt küldünk a részedre, amelyben tájékoztatunk a sikeres cégnév regisztrációról, valamit ebben az e-mailben kérünk a havidíj online megfizetésére. A székhelyszolgáltatási díjat havonta automatikusan vonjuk le az általad megadott bakkártyához tartozó bankszámláról egy ismétlődő fizetési megbízás keretében.
7. A székhelyszolgáltatási díj beérkezését követően megrendeljük a székhelyszolgáltatást a részedre.
8. Sikeres székhely-regisztrációt követően a 4. pontban említett, már előre létrehozott mappába töltjük fel a kész dokumentumokat, amelyet megosztunk veled.
9. A 8. ponttal párhuzamosan folytatjuk a cégregisztrációt, partnerünk megküldi a leendő céged székhelyét igazoló iratokat a kanadai hatóságok felé.
10. Értesítünk a sikeres cégbejegyzésről és feltöltjük a mappádba az elkészült céges iratokat.
Ajánlott minimum három-négy szóból álló cégnevet választani. Kerüljük azokat a kifejezéseket, amelyek erőszakos, vulgáris, obszcén, faji vagy fizikai, szexuális tartalmúak, politikához vagy más márkákhoz köthetőek. Kerüljük továbbá ismert emberek neveit, valamint a királyi, vagy a királyi családhoz kapcsolódó megnevezéseket. A „korona” vagy a „királyi” használata megengedett, ha egyértelmű, hogy nincs kapcsolat a koronával vagy a királyi családdal, például: Triple Crown Painting LLP., Royal Star Holdings LLP. Emellett kerülendők a speciális karakterek használatai is.
Számok, megkülönböztető jelzésként történő használata megengedett. A névben évszám szerepelhet feltéve, hogy az az alapítás, az összeolvadás, a névváltoztatás vagy a bejegyzés éve. Például: Pacific Enterprises (1997) LLP.
Három nevet kell választani és elküldeni részünkre. Első helyre kell tenni a leginkább tetszőt, második helyre a másodikat, és legkevésbé tetsző legyen a harmadik helyen. Ennek oka, hogy a hivatal is sorrendben fogja nézni a neveket a procedúra során.
Háromféle lehetőség közül választhatsz. Kérhetsz normál, hibrid (félig gyorsított), valamint gyorsított cégalapítást. A normál cégalapítás 3-8 hét, a hibrid cégalapítás 2-4 hét, még gyorsított csatornán történő cégalapítás 3-8 napot vesz igénybe.
A cégalapítás anonim, és a hatóságok felé semmilyen személyes iratot nem kell továbbítanunk. Azonban a cégalapítást végző partnerünk felé szükséges igazolni a személyazonosságodat, valamint a székhelyszolgáltató felé is szükséges a személyazonosság és a lakcím igazolása.
Az LLP partnerségi struktúra, de a gyakorlatban lehetséges, hogy egyetlen tulajdonossal is bejegyezzék.
Természetesen, de ez esetben rá más adózási szabályok vonatkoznak.
A sikeres névregisztráció után meg fogod kapni a névregisztrációt igazoló hivatalos dokumentumot. Ezt követően regisztráljuk a levelezési címedet is, amelynek a címét e-mailben küldjük. Mindezek után, ha megtörtént a cégbejegyzés, megküldjük számodra a társasági szerződést, valamint a hatóságok regisztrációs nyilatkozatát a cégjegyzékszámoddal.
Semennyit, nincs kötelező törzstőke fizetési kötelezettség.
Cégalapítási csomagokkal kapcsolatos kérdések:
Háromféle lehetőség közül választhatsz: normál, hibrid (félig gyorsított), valamint gyorsított cégalapítást. A normál cégalapítás 3-8 hétig tart, a hibrid cégalapítás 2-4 hét alatt zajlik, míg a gyorsított cégalapítás 3-8 napot vesz igénybe.
Minden csomag fenntartási költsége azonos: havonta 97 euró, amely magában foglalja a székhelyszolgáltatást és a magyar nyelvű ügyintézést.
További költség az évente egyszer, a céged alapításának évfordulóján fizetendő megújítási díj, amely 105 euró. A megújítási dokumentumban jelezzük a hatóság felé, hogy a céged változatlanul üzemel. Ezt kollégánk a kanadai hatóságnak személyesen nyújtja be, így a cég tulajdonosának neve továbbra is anonimitást élvez.
Összegzés: A teljes költség a cégalapítás során az általad választott alapítási csomag ára, a havidíj (97 euró), valamint az évente fizetendő cégmegújítási díj (105 euró).
A cégalapítási eljárás során két alkalommal szükséges a kanadai hivatal jóváhagyása: egyszer a névregisztrációs folyamat során, és másodszor a cégbejegyzési folyamat során. Normál csatornán történő cégalapítás esetén a hivatal nem szab határidőt a dokumentumok jóváhagyására, ezért ez tapasztalataink szerint 1,5-4 hét között változhat. Mivel kétszer szükséges a jóváhagyás, ezért a normál csatornán történő alapítás esetében 3-8 hetes időintervallummal lehet számolni.
Kétféle alapítási csatornán van lehetőség céget regisztrálni: a normál csatornán és az elsőbbségi csatornán.
A normál csatorna használata során a kanadai hivatalnak nincsen időkorlát szabva a beadott dokumentumok jóváhagyására, ezért a folyamat hosszabb időt vehet igénybe, amely általában 3-8 hét.
Az elsőbbségi csatorna VIP szolgáltatásokat nyújt, ami gyorsított ügyintézést jelent. Gyakorlatilag a benyújtott dokumentumok beérkezését követően 1-3 napon belül feldolgozza a hivatal az ügyfél kérelmét.
A "Hibrid" - félig elsőbbségi cégalapítási csomagunk keveri a két csatorna előnyeit, így költséghatékonyabbá és gyorsabbá teszi a teljes cégalapítási folyamatot.
A "Hibrid" - félig elsőbbségi cégalapítás, ahogyan a neve is sejteti, egy kevert cégalapítási forma. Ez azt jelenti, hogy a cégnév regisztrációjára irányuló kérelmet a normál alapítási csatornán nyújtjuk be, így a választott cégnév jóváhagyására 1,5-4 hetet kell várni.
Ezt követően a cégbejegyzési folyamatot az elsőbbségi csatornán folytatjuk, így a cégbejegyzés 1-3 napon belül megtörténik.
Összességében: a "Hibrid" - félig elsőbbségi cégalapítás költséghatékonyabb, mint a gyorsított csatornán történő cégalapítás, és lényegesen gyorsabb, mint a normál csatornán végzett cégalapítás. Elkészülése kb. 4 hetet vesz igénybe, de tapasztalataink alapján 2 hét alatt is sikeresen megtörténhet a teljes cégregisztráció.
Székhellyel, telephellyel kapcsolatos kérdések:
Természetesen. A szolgáltatásunk ára tartalmazza a székhelyszolgáltatást is.
BC LLP esetében Brit Kolumbiában. Kapcsolatrendszerünknek köszönhetően viszont a világ több mint 2000 pontján.
A szolgáltatási díj tartalmazza a postai küldemények fogadását. A beérkezett levelekről bontatlan állapotban képet küldünk, amelyek a kérésedre felbontásra és scannelésre kerülnek. Szükség esetén partnerünk postázza neked a leveleidet vagy a küldeményeidet és fogadja a csekkjeidet. Helyben átvesszik a küldeményeidet és tárolják őket a normál levéltől kezdve egészen a nagyméretű dobozban érkező küldeményig. Igényed szerint megsemmisítik a leveleidet.
Bővebb információt az ÁSZF-ben találsz.
Amennyiben nem kérsz semmilyen küldeményt a székhelyedre, az esetben nem fog oda érkezni semmi. A vállalkozásoddal kapcsolatos ügyeket elektronikusan intézzük, ezért nem fogsz fizikai küldeményt kapni. Amennyiben pl.: bankkártyát igényelsz használhatod levelezési címnek a saját címedet.
Természetesen. A leveleket és egyéb küldeményeket kérheted más címre is.
Ez esetben kérjünk, hogy cégalapítás előtt vedd fel velünk a kapcsolatot személyre szabott székhely szolgáltatási ajánlat kérésének a céljából.
Igen, a székhelyszolgáltató partnerünk számára el kell küldenünk a személyes okmányaidat digitálisan. Igazolnod kell a személyedet és a lakcímedet. Partnerünk szigorúan védi a személyes adatokat, az ezzel kapcsolatos részleteket az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.
Adózással, könyveléssel, biztosítással, egyebekkel kapcsolatos kérdések:
Ez esetben fordulj bizalommal szakértőinkhöz. Foglalj online konzultációra időpontot a tanácsadás menüpont alatt.
Amennyiben segítségre van szükséged, az esetben fordulj ügyfélszolgálatunkhoz:
Ez esetben Magyarországon kell fizetned az egészségügyi szolgáltatási járulékot. Javasoljuk, hogy ez ügyben konzultálj szakértőnkkel.
Természetesen. Amennyiben komplex kérdéseid vannak, azt érdemes lehet megvitatnod a szakértőnkkel.
Nem, az ügyfeleinknek nem kell magyaroknak lenniük, és nem kell Magyarországon sem élniük ahhoz, hogy igénybe vehessék a szolgáltatásainkat.
Adózási kérdések:
Nem, hiszen a céged nem lesz adóalany.
Természetesen.
Igen. Ilyen jellegű kérdéssel kapcsolatban kérjük, hogy konzultálj szakértőnkkel. Foglalj online időpontot szakértőnknél, a konzultáció menüpont alatt.
Természetesen.
Természetesen, a cégalapítást semmi sem tiltja.
Igen, van.
Természetesen. Ez esetben kérjük, hogy foglalj online időpontot szakértőnknél, a konzultáció menüpont alatt.
Igen, lehet. Ezzel kapcsolatban azonban javasoljuk, hogy egyeztess szakértőnkkel aki személyre szabott tanácsokkal szolgál majd számodra.
Foglalj online időpontot szakértőnknél, a konzultáció menüpont alatt.
Nem. A céged alapításának évfordulóján egyetlen dokumentumot kell benyújtani, amelyben jelezzük a hatóságok felé, hogy a céged változatlanul üzemel. Ezt a kollégánk a helyszínen elvégzi, így a tulajdonos kiléte továbbra is anonimitást élvez. A dokumentumot mi készítjük el és nyújtjuk be, így Neked nincs teendőd ezzel. Ennek egyszeri díja évente 105 euró.
Nem kell könyvelést vezetned.
A céged adhat számlát kézzel írva egy papírra, vagy akár egy excell táblázatban is. Ettől függetlenül ajánlani fogunk egy ingyenes, online számlázó programot, amellyel bármennyi valutában írhatsz számlát.
Árakkal kapcsolatos kérdések:
A normál kanadai cégalapítás teljes összege 876 euró, de kérhetsz "hibrid" - félig elsőbbségi cégalapítást is, amely 1326 euróba kerül, vagy választhatod a teljes elsőbbségi cégalapítást, amelynek díja 1776 euró. Ezen felül számolni kell a székhelyszolgáltatás havidíjával (97 euró/hó) és az éves megújítási költséggel (105 euró/év, a cégalapítás évfordulóján fizetendő).
A vállalkozás havidíja tartalmazza a székhelyszolgáltatást valamint a magyar nyelvű asszisztenciát. Díja 97 euró havonta.
Az éves megújítási költség dokumentumok benyújtását jelenti a kanadai hatóságok felé, amelyben jelezzük számukra, hogy a vállalkozásod változatlanul üzemel. Ennek benyújtását kollégánk a helyszínen, személyesen végzi, így a cégtulajdonos neve továbbra is anonimitást élvez.
A megújítási díj: 105 euro
A fizetés a weboldalunkon keresztül automatikusan történik.
1. Online cégalapítás megvásárlása
2. A cégalapítást követően egy fizetési terv jóváhagyása. A fizetési terv automatikusan vonja a székhelyszolgáltatás és az asszisztencia havidíját (97 euro). Minden lépésről e-mailben tájékoztatni fogunk. A pontos részleteket az ÁSZF tartalmazza.
Nem, a cégmegújítás nem naptári évre vonatkozik. A díjat a cég alapításának évfordulóján kell megfizetni. Erről e-mailben értesíteni fogunk.
Nem javasoljuk a havidíj fizetésének elmulasztását, hiszen székhely nélkül nem üzemelhet a vállalkozásod.
Lépj velünk kapcsolatba
Számunkra fontosak a kérdéseid. Kollégáink 24 órán belül válaszolnak a megkeresésedre.
ugyfelszolgalat@kanadaicegalapitas.hu
Telefonon beszélnél velünk? Visszahívunk.
Affiliate Program Általános Szerződési Feltételek (APÁSZF)
Elérhetőségeink
ugyfelszolgalat@kanadaicegalapitas.hu
+36 30 638 37 21
© 2023 KC. Incorporation Services
A jelen weboldalon leírtak nem minősülnek adótanácsadásnak.
Cégalapítás előtt kérjük, hogy konzultálj nemzetközi adótanácsadónkkal és hozz felelősségteljes döntést.